مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 22 آذر 1401 ساعت 23:352022-12-13ورزشي

گزارش زنده | نیمه نخست : آرژانتین کرواسی را سورپرایز کرد؛ یک پای مسی در فینال


لیونل مسی در نیمه ای که رکورد لوتار ماتئوس در بیشترین بازی جام جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد با درخشش هم تیمی اش کرواسی را شوکه کند و با دو گل اختلاف به رختکن برود - دیدار کرواسی و آرژانتین در نیمه نهایی جام جهانی 2022 در ورزشگاه لوسیل دوحه با پیروزی 2 بر صفر آلبی سلسته در جریان است و دو تیم با این نتیجه به رختکن رفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی، یاران مسی و مودریچ در دیدار نخست مرحله نیمه نهایی جام جهانی قطر برابر هم به میدان رفتند که آلبی سلسته حریف اروپایی را با دو گل شوکه کرد.

ترکیب آرژانتین: امیلیانو مارتینس (دروازه بان)، نیکولاس اوتامندی، کریستین رومرو، ناهیل مولینا، نیکولاس تاگلیافیکو، پارادس، انسو فرناندس، الکسیس مک آلیستر، خولین آلوارس، رودریگو دی پائول و لیونل مسی.

ترکیب کرواسی: دومنیک لیواکوویچ (دروازه بان)، ایوان پرشیچ، دیان لاورن، آندره کراماریچ، لوکا مودریچ، مارسلو بروزوویچ، پاشالیچ، برنا سوسا، یاسکو گواردیول و جوزپ یورانوویچ.

بازیکنان آرژانتین هم با دوندگی فراوان سعی در تصاحب توپ و رساندن آن به لیونل مسی به امید آغاز یک بازیسازی خلاقانه توسط کاپیتان آلبی سلسته داشتند کسی که بیست و پنجمین بازی اش در جام های جهانی را انجام داد تا به لوتار ماتئوس اسطوره فوتبال آلمان به عنوان رکورددار بیشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش زنده | نیمه نخست : آرژانتین کرواسی را سورپرایز کرد؛ یک پای مسی در فینال

گزارش زنده | نیمه نخست : آرژانتین کرواسی را سورپرایز کرد؛ یک پای مسی در فینال